חשיבות הדיוק במיתוג היא הכרחית להצלחת העסק או הפרויקט שלך! 

מי שממתג מצליח!

חשוב לדעת שאם לא השקעת במיתוג שלך בכדי לבדל את עצמך מהמתחרים שלך, אתה עלול להיות פרווה... 

תהליך המיתוג הוא טקטיקה בפני עצמה, ליצירת מותג חדש או לעדכון מותג קיים.

בתהליך, מגדירים מהם "ערכי המותג" מה הזהות, מה אנחנו רוצים לשדר ואת מי אנחנו רוצים להזמין. מפתחים רעיונות ושילובים לשם העסק והאלמנט שילווה את המיתוג.

ישנה חשיבות עצומה לבחירת שם לעסק חדש או למציאת שם אחר לעסק קיים, שם לעסק זה לגמרי אסטרטגיה שיווקית ועסקית.

גם קוקה-קולה מחדשים מיתוג וממציאים את עצמם מחדש כל פעם, כי מיתוג מחדש זה פשוט חובה!

השלבים הויזואלים והמילוליים חשובים מאוד וצריכים לבטא את "הערכים" מערכים אלו נבנה את השפה הגרפית לשאר המוצרים.

אם כך הסדר להלן:

שם המותג > לוגו | סמליל > סוגי האותיות | פונטים | גופנים המשמשים להצגתו > צורות > צבעים > צלילים או כל מאפיין חושי שהוא חלק מ"חווית המותג"

הסטודיו מתמחה ויוצר מיתוג עסקי ברמה המתאימה והמדויקת לכל עסק להצלחתו מול קהל היעד.