נכסים דיגיטליים | נכס דיגיטלי | קנייה מכירה והשכרת אתרים | DNA Media סטודיו
top of page

שירות כתיבת תוכן איכותי

שירותי יצירת תוכן - כותב תוכן SEO

מחפשים כותב תוכן איכותי עם ניסיון של שנים רבות בתחום? אנחנו בDNA Media נשמח לתת לכם שירות של כותבי תוכן למאמרים הכי איכותי שיש שיעשה עבורכם את העבודה ואת המטרה שלשמה אתם צריכים את התוכן הטקסטואלי שלכם.

 

איך מגיעים למקום הראשון בגוגל, ומה גוגל צריך לראות כדי לקדם אותך –  או במילים אחרות: קידום אתרים SEO כל זאת ועוד, בכתבה הקצרה הבאה.

כל אחד רוצה להגיע למקום הראשון בגוגל. האמנם? 
ובכן, מי שרוצה...
1.    להגדיל את מחזור המכירות שלו
2.    לשרת יותר אנשים
3.    להכניס יותר כסף
4.    להגדיל את החשיפה למותג
5.    לקבל תנועה נוספת לאתר "ללא עלות פרסום" נוספת
6.    להיות מוכר יותר בנישה שלו
כנראה רוצה להגיע למקום הראשון בגוגל. לפחות, עבור ביטויי המפתח שבאמת משנים לו. אם אני עורך דין, ואני מופיע במקום הראשון תחת ביטוי החיפוש "עורך דין מומלץ", זה כבר מבשר טובות. בייחוד אם כל התכנים שגוגל מנגיש לטובת המחפש, מספרים שאני יודע על מה אני מדבר.
זה הכוח של תוכן. תוכן חושף אנשים למה שאנחנו מציעים. תוכן מבליט את המסר שלנו לעולם. 

למאמר המלא על מדריך לקידום אתרים בגוגל

כל תוכן?
לא. לא כל תוכן. יש תכנים שעדיף שלא ייצאו לאוויר העולם. יש תכנים, שככל שיותר אנשים רואים אותם, כך המוניטין יכול לרדת. יש תכנים שגוגל יקדם בלית ברירה, כי אין משהו יותר טוב עבור מילת החיפוש (בינתיים). אך עדיף שלא ייראו אור יום. אנחנו לא רוצים לקדם כל תוכן, אנחנו רוצים לקדם תוכן איכותי, רלוונטי, מתאים.
כשאנחנו מייצרים תוכן מתאים ורלוונטי, לאנשים יש סיבה להיכנס לאתר שלנו. אנחנו מפתחים איתם קשר, דיאלוג. גם אם מעולם לא דיברנו איתם, הם מרגישים שאנחנו מבינים את הנקודה שבה הם נמצאים, והם מרגישים שהם כבר נמצאים בשיח איתנו. כי במובן מסוים, הם באמת בשיח איתנו. כתבנו את התוכן בשבילם.
נכון, היו לנו מטרות נעלות, כמו קידום בתוצאות החיפוש בגוגל. אך איך מתקדמים? איך מגיעים למקום הראשון? יוצרים תוכן, שהלקוחות האידיאליים שלנו באמת יכולים, רוצים ואוהבים לקרוא. וכשגוגל רואה שהם לא בורחים מהאתר (שהוא הפנה אותם אליו) בצרחות, ולא לוחצים על כפתור "חזור" בדפדפן, הוא מרוצה. הוא יודע שהוא עשה עבודה טובה כשהפנה אותם. ובכך אנחנו מתקדמים, גוגל מעניק ציון גבוה יותר לתכנים שעושים את עבודתם נאמנה.

שירותי כתיבת פוסטים | קופירייטינג

איך ליצור תוכן טוב, מושך ומתאים?
האם צריך לדעת איך ליצור תכנים מושכים, טובים ואהודים? כן ולא. כן, כי זה חלק מאסטרטגיית תוכן. לא, כי אולי זו לא החוזקה שלך. עבור זה יש אנשים שזהו תפקידם, שזו האחריות שהם לוקחים, שזה הכובע שהם לובשים. כך, שאם זה לא החוזקה שלך, או אם זה לא השימוש הכי נבון ונכון של הזמן, תשומת הלב והאנרגיה שלך – יש לך למי לפנות. אם אתם מתעסקים בבניית אתרים, נושא כתיבת תוכן הוא אחד החשובים בתהליך וחשוב לתת על כך דגש ותשומת לב מלאה.

קופירייטר.ית
לאחר 15 שנה במקצוע, מאות לקוחות מרוצים, אינספור הצלחות מוכחות ויצירת תכנים למכביר עבור כמעט כל הנישות (אם לא כולן), אני רוצה לספר לך, שפיצחתי את השיטה. אני, והאנשים שעובדים איתי, מייצרים את התכנים שאתה צריך לאתר שלך. תכנים שהגולשים שלך יאהבו לקרוא. ולא, זה לא יעלה מיליונים. המחיר, אולי יפתיע אותך. אם אתם מחפשים קופירייטר לכתיבת פוסטים לרשתות חברתיות, אז בדיוק מצאתם את האנשים שיעשו זאת עבורכם בצורה הכי מדויקת ומתוחכמת

לפרטים נוספים ולהזמנת תכנים וטקסטים למאמרים בכל התחומים צור קשר בתחתית העמוד בהזנת פרטיך 

 

אגב, אם אתם מחפשים כתיבת תוכן בכמויות גדולות ובמחירים הזויים - יש לנו פתרון מעולה עבורכם ליצירת מאמרים בעצמכם - רובוט שמייצר כתיבת תוכן בעברית ובכל השפות, יצירת תוכן למאמרים SEO או לכל סוג של תוכן שתרצו, כתיבת מאמרים AI בהזנת כותרת ומילות מפתח, קליק קטן ויש לכם מאמר שעושה את העבודה, רוצים לדעת עוד? הכנו מדריך שלם ומאמר שנוצר ע"י הרובוט שמייצר תוכן - יצירת תוכן מאמרים אוטומטי AI בעברית 
 

כותב-תוכן---שירותי-כתיבת-תוכן-למאמרים-ולSEO.jpg
ווצאפ מעצב גרפי

אז... מה המשמעות של להיות "כותב תוכן"? באיזה "תוכן" מדובר? 

כותבי תוכן הם אנשים שחיים את המילה הכתובה.
תולעי ספרים שהחליטו לקחת צעד קדימה ולהתפרנס מהאהבה לעט \ מקלדת ולדף \ מסך.
מדובר בעבודה שרבים יחשיבו כסיזיפית, ותזכיר להם כתיבת סמינריון - הישיבה המתמשכת תוך שעות מחקר על נושא מסוים... הכתיבה לאורך עמודים... הניסוח מחדש... ואז ההגיה... באופן הזה ממש - שוב, ושוב, ושוב... 
החדשות הטובות הן, שאנחנו כאן בדיוק בשביל זה! רק תנו לנו עיפרון ומפית (או מקלדת ומסך מחשב, ואת השאר תשאירו לנו. 


בעולם שבו הזירה העסקית עברה לאינטרנט, יותר ויותר עסקים קטנים רוצים לבצע הקמת אתר במרשתת (אינטרנט) 
שתפקידו לקשר בינם לבין לקוחות פוטנציאלים מכל רחבי הארץ, ולעתים גם בעולם.
אז שכרתם אדם שמבין בבניית ועיצוב אתרים, מעצב גרפי, ואפילו צלם...
אולם כאשר לקוח ניגש לחיפוש העסק בגוגל , אתם כנראה לא תופיעו שם במיקום רלוונטי. 
הסיבה לזאת טמונה בעובדה כי התוכן שמוצע באתר נחשב פחות רלוונטי בעיני מנוע החיפוש.

כתיבה נכונה של תוכן באתר הינה מיומנות שאנו, בתור תוכניסטים, למדנו באמצעות קורסים ומורים, וכעת אנו שולטים בה לעומק.
מיומנות זאת נקראת "קידום אורגני |  SEO" ומטרתה "לעשות עיניים" לא עבור הלקוח, אלא עבור מנוע החיפוש,
כך שבזמן אמת הלקוח יהיה מסוגל לראות מי אתם.

עברנו את המכשול הראשון, הקליינט "הקליק" על האתר שלכם, הוא נכנס ומתחיל לרפרף על השירותים / מוצרים שאתם מציעים.
 
הצלחתם ללכוד את תשומת לבו, והוא מרגיש כי אתם רלוונטיים עבורו? מעולה! כעת הוא יפתח בקריאה עיונית ומעמיקה, ינסה להבין מי אתם, ישאיר את פרטיו ויבקש שתיצרו עמו קשר, אך מה אם בחצי הדקה הראשונה, בזמן קבלת
הרושם, משהו בכתיבה מתפספס, היא לא מספיק ישירה, רלוונטית, כריזמטית... הרי שהלקוח יפסח לשורת החיפוש הבאה.
 
תחום זה נקרא "קופירייטינג" או "כתיבה שיווקית", והמטרה שלה היא "לתפוס" את תשומת הלב של הלקוח ולהניע אותו לפעולה, התחום שהיא פועלת עליו הוא יותר פסיכולוגי לעומת "קידום אורגני", בכתיבת "קופי" דווקא ככל שאתה יותר יצירתי, שונה, או בולט ככה גדל הסיכוי שהלקוח יבחר בך.
 
כתיבה שיווקית קודמת לתוכן האמיתי, ופועלת כמו במה: אורות, עשן, רמקולים ותלבושות, המסך העולה... על מנת לכתוב "קופי" טוב, צריך לדעת איך לעניין, ובאיזה קהל מדובר. אם הגעתם לחלק הזה של המאמר, סימן שעשינו עבודה טובה.

כעת, כל מה שנותר זה לבסס הבנה. בשלב זה הלקוח ירצה לדעת בדיוק מה אתם מציעים, בדגש על חותמת האיכות והאמינות. כל "התכלס" מא' ועד ת', מסודר ברצף הגיוני. ניתן ואף מומלץ לכתוב קודם כל מאמר עליכם, על הניסיון שלכם וההיסטוריה העסקית ואף הפרטית שלכם, ורק לאחר מכן לפרט על העסק שלכם. ככל שיהיה יותר מידע זמין, אסמכתאות, וביקורות חיוביות כך הלקוח יהיה יותר מעוניין בשירות שלכם. מדובר במלאכת כתיבה אמיתית, שדורשת מחקר מקיף והבנה עמוקה של התחום בו אתם עוסקים. כותב התוכן חייב להיות קשוב אליכם ולצרכי העסק שלכם, הוא אמור לרדת לפרטי פרטים, ולהיות מדויק וקולע בכתיבתו.
 
צוות כותבי התוכן של DNA מדיה מבטיחים לשמור על קשר רציף ולרדת תמיד לשורש העניין.

המחירים של כתיבת תוכן מותאם לקידום אתרים אצלנו הוא מהנוחים שתמצאו בשוק,
והרמה של המאמרים היא של מקצוענים :)

 
אנו לוקחים את העתיד של העסק שלכם ושל לקוחותיכם ברצינות רבה, ועל כן מוכנים להשקיע את מיטב הזמן באסטרטגיות שיווק, בניית תוכן והנגשת העסק לאנשים אשר זקוקים לכם, ותוך כדי לחסוך מכם הרבה "כאב ראש" ועבודה מיותרת. התוצאות שלנו יעידו על כך. 
בין אם אתם מעוניינים בבניית אתר רווחי למן ההתחלה ועד הסוף, או רק בשירותי תוכן איכותי כגון: 
•    קידום אורגני
•    "קופירייטינג"
•    כתיבת תכני מידע ושיווק לדף הפייסבוק העסקי שלכם
•    קידום מוצרים בחנות אלקטרונית
•    כתיבת מאמרים מעניינים ומעמיקים על השירותים שאתם מציעים, ואף תחומי עניין שאתם מנסים לקדם. 


צוות DNA מדיה נמצא כאן עבורכם! במחירים הוגנים ותוצאות שיניבו פירות והכנסות בהמשך הדרך. אם אתם מוכנים לקחת את הצעד הבא בקידום וביסוס העסק, ואף העצמאות והרווחה האישית שלכם, השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם במהרה  
מאחלים המון בהצלחה בהמשך הדרך.


צוות כותבי התוכן של DNA מדיה.

הכלים שאנחנו משתמשים בהם לכתיבת תוכן מדויק וממיר

מחשבה | inspiration >> >>> וורדפרס | מחקר מילים, כתבן > עת וגף | וורד | מחקר מילים > אסטרטגיה

bottom of page