צבע השנה של פאנטון לשנת 2023 הוא ויוה מג'נטה - Viva Magenta 18-1750
top of page
  • תמונת הסופר/תDaniel N

צבע השנה של פאנטון לשנת 2023 הוא ויוה מג'נטה - Viva Magenta 18-1750

עודכן: 12 בדצמ׳ 2022

כמו בכל שנה יוצאת חברת פאנטון העולמית בהכרזה על צבע השנה שילווה ויוביל את עולם העיצוב ויאיר את עיני העולם בצבע שלדעתם הוא הצבע שהכי מתאים להוביל את התקופה הבאה עלינו לטובה מהמון סיבות. מוכנים? בואו נתחיל

אז נתחיל מהשורה התחתונה - צבע השנה של פאנטון הוא מג'נטה אדום נועז! והשם המקצועי הוא ויוה מג'נטה.



מה זה ויוה מג'נטה | Viva magenta - צבע השנה של פאנטון?

צבע השנה של Pantone, Viva Magenta 18-1750, ויוה מג'נטה - מג'נטה אדום חי נועז - רוטט בעוצמה ומרץ. זהו גוון המושרש בטבע היורד מהמשפחה האדומה ומביע אות חדש של כוח. ויוה מג'נטה היא אמיצה וחסרת פחד, וצבע פועם שההתלהבות שלו מקדמת חגיגה שמחה ואופטימית, כותבת נרטיב חדש.





PANTONE 18-1750 Viva Magenta - צבע שנת 2023 של חברת פאנטון
צבע השנה של פאנטון לשנת 2023 - ויוה מג'נטה | PANTONE 18-1750 Viva Magenta




למה בעצם ישנה חשיבות להכרזה הזו של פאנטון לגבי הצבע הנבחר לשנה של 2023?

כי כל עולם העיצוב יצטרך לתת את הדעת ולהצמד לצבע הזה - ויוה מג'נטה | Viva Magenta

אם זה בעולם המיתוג - עיצוב לוגו וכו' כל מי שמתעסק בבניית ועיצוב אתרים - גם הוא יצטרך לשים לב לויוה מג'נטה כאשר הוא יעצב אתר כזה או אחר, גם עולם ההסרטונים למינהם ישלבו את צבע השנה של 2023 כאשר הם יערכו סרטוני אנימציה ותלת מימד אז הצבע האדום העז והנועז הוא צבע השנה!







צבע טרנדי לשנת 2023 - ויוה מג'נטה

צבע השנה הנבחר של פאנטון לשנה זו הוא צבע טרנדי, עוצמתי ומעצים. זהו צבע אדום מונפש חדש שמתענג על שמחה ענוגה וצרופה, צבע שמעודד ניסויים וביטוי עצמי ללא מעצורים, גוון מחשמל וחסר גבולות שמתבטא כהצהרה בולטת. PANTONE 18-1750 Viva Magenta מברך כל אחד וכולם עם אותה נטייה לחיים ורוח מרדנית. זהו צבע נועז, מלא שנינות וכולל הכל.


צבע טרנדי של פאנטון 2023
ויוה מג'נטה צבע הנבחר של פאנטון 2023 | PANTONE 18-1750 Viva Magenta


לדברי ליטריס אייזמן - מנכ"לית, מכון צבע פנטון


"בעידן זה של טכנולוגיה, אנו מחפשים לשאוב השראה מהטבע ומהמציאות. PANTONE 18-1750 Viva Magenta מוצאה ממשפחת האדומים, ובהשראת האדום של הקוכינאל, אחד הצבעים היקרים ביותר השייכים למשפחת הצבעים הטבעיים וכן אחד החזקים והמבריקים שידע העולם.


מושרש בראשית, PANTONE 18-1750 Viva Magenta מחבר אותנו מחדש לחומר המקורי. קורא את כוחות הטבע, PANTONE 18-1750 Viva Magenta מגלוון את רוחנו, עוזר לנו לבנות את הכוח הפנימי שלנו."


פלטת צבעים משלימים לצבע השנה הנבחר של פאנטון - ויוה מג'נטה - מג'נטה ורס

פלטת צבעים משלימים לשנת 2023 - מג'נטה ורס
פלטת צבעים של מג'נטה-ורס שהולכים יחד ומשלימים אחד את השני יחד עם ויוה מג'נטה


אז זכרו שכאשר אתם נגשים לעצב פרויקט מסויים, לעצב לוגו , לעצב אתר או אפילו כאשר אתם ניגשים לפרויקט של עיצוב אינפוגרפיקה או לחלופין עיצוב פוסטים לרשתות חברתיות . כנסו למאמר הזה תדגמו את הצבע הזה - ויוה מג'נטה | Viva Magenta 18-1750 ותנסו לשלב את הצבעים המומלצים בפלטות הצבעים שהולכי יחד איתו בשביל לייצר תוצר עיצובי מושלם לשנת 2023.

אז הנה הבאנו לכם באהבה את הסקירה על צבע הטרנדי הנבחר לשנת 2023 - ויוה מג'נטה וגם יש לכם כאן פלטת צבעים משלימים לצבע השנה!


רוצים לדעת מה היה צבע השנה של פאנטון בשנים קודמות?




רוצים לחקור יותר ולדעת יותר על משמעות הצבעים ולגלות פלטות צבעים נוספים. כנסו ל- color.org.il







bottom of page