עיצוב גרפי, שפה גרפית ומיתוג לקורס דיגיטלי ולנכסים דיגיטליים
top of page
  • תמונת הסופר/תDaniel N

עיצוב גרפי, שפה גרפית ומיתוג לקורס דיגיטלי ולנכסים דיגיטליים

עודכן: 29 בינו׳ 2021

קורסים דיגיטליים זה הבית ספר החדש ב - 2020/21

תקופת הקורונה הביאה איתה רוחות של שינוי משמעותי במציאות היום יומית, אם עד לפני כמה חודשים היינו צורכים מידע ולימודים בעיקר בצורה פיזית, היום זה התהפך ורוב צריכת המידע והלימודים מתבצעת אונליין.


ברוכים הבאים לעולם של קורסים דיגיטליים, נכסים דיגיטליים, קורסים אונליין, לימוד באינטרנט או איך שתרצו לקרוא לזה :)


על מנת לבנות ולהפיק קורס דיגיטלי, יש צורך במערך טכני ושיווקי עצום ומורכב וכמובן בהוצאה כספית דיי גדולה. וזה בלי לדבר על הוצאות פרסום וקידום הקורס.


אחת הטעויות הגדולות שאני רואה אצל יוצרי קורס דיגיטלי זה חוסר השקעה בנראות הקורס, חוסר השקעה בעיצוב הגרפי של הקורס וחוסר מחשבה על הצופה שרוצה לראות וללמוד מהקורס, רוכש הקורס הדיגיטלי צריך להתאמץ ולהגדיל ראש בשביל להבין מה קורה בקורס ומה המסר שהמרצה רוצה להעביר לקהל שלו.


לדוגמא: המרצה השקיע בצילום וידאו ואולי קצת בעריכת הוידאו, אבל לא נתן דגש על דברים חשובים של נראות והנגשת השיעורים ובטח לא על הכותרות ועל מילות מפתח במהלך ההרצאה.

אם יוצר הקורס היה משקיע במיתוג לקורס הדיגיטלי שבנה, בשפה גרפית, בעריכת וידאו מגניבה עם שילוב של אלמנטים אייקונים מתאימים וכותרות שנכנסים בעריכת וידאו והנפשה מגניבה, אין לי ספק וזה גם הוכח שהקורס היה נמכר בצורה יותר טובה והפידבקים על הקורס היו מעולים.


קורס דיגיטלי מעוצב בשפה גרפית שיגרום לקהל היעד להנות ולהמליץ לחברים

מה צריך לעשות כדי שהקורס הדיגיטלי שלי יעביר את המסר?


ישנם מספר דרכים להגדיל חשיפות ומכירות של קורס דיגיטלי, חשוב מאוד לדייק את הטירגוט של קהל היעד אם אתם עושים פרסום ממומן, הקופי והטקסט השיווקי חייב להיות מהודק וברור.

אבל לדעתי לא פחות חשוב להשקיע ולדייק בנראות הקורס, איך הוידאו נראה, מהם זוויות הצילום, איפה נכון להשתמש בכותרות בולטות, איזה אלמנטים/אייקונים לשלב כאשר אתם מדגישים מילה חשובה בקורס,

מהי השפה העיצובית של הקורס הדיגיטלי באיזה צבעים נשתמש, תמונת נושא או באנר / תמונת פוסט לקידום הקורס, שברגע שקהל היעד יראה את התמונה הנ"ל זה יגרום להם להמשך - להקליק... ולקנות...



מה מומלץ לעשות לפני שמתחילים לשווק קורס דיגיטלי באינטרנט?


מומלץ מאוד לעשות מחקר שוק - מי עושה קורסים כמו שלי או דומים לשלי ברשת, מה הוא עשה? האם הוא הצליח למכור? (ישנם כלים רבים "לרגל" אחרי מתחרים) איפה אני יכול לשנות ולהשתפר מהמתחרים שלי.

מה אני שונה ומבודל מהם, האם נראות הקורס של המתחרה יכול להתאים גם לקורס שלי? (ברמת הרעיון הכללי , הצבעוניות שהוא בחר להשתמש)



דוגמא לסרטון שמעביר מסר בצורה ברורה - עם מרצה, כותרות בולטות, הדגשי מילים חשובות, אייקונים ואלמנטים שמבליטים נושאים חשובים בסרטון, רקע וזווית צילום מעניינים בדומה לקורס דיגיטלי.



רוצים להתייעץ או לקבל שירות מקצועי של עיצוב קורס דיגיטלי מדויק ומהודק

ובהתאמה לנושא הפרויקט וקהל היעד?






bottom of page