מחולל תמונות AI בינה מלאכותית מבית חוקרי גוגל לשעבר - IDEOGRAM
top of page
  • תמונת הסופר/תDaniel N

מחולל תמונות AI בינה מלאכותית מבית חוקרי גוגל לשעבר - IDEOGRAM

עודכן: 29 בפבר׳

סטארט-אפ חדש של תדמית בינה מלאכותית בשם Ideogram, שהוקמה על ידי חוקרים לשעבר של Google Brain, הושקה עם מימון של 16.5 מיליון דולר בהובלת a16z ו-Index Ventures.

מידג'רני? Ideogram! קבוצת מפתחים חוקרי גוגל לשעבר השיקו מחולל תמונות AI בינה מלאכותית עם טיפוגרפיה מרשימה


עוד מחולל תמונות? האם אין לנו מספיק מה לבחור בין Midjourney, Dall-E 2 של OpenAI ו-Stable AI של Stable AI? ובכן, ל-Ideogram יש נקודת מכירה מרכזית, שכן ייתכן שהיא פתרה סוף סוף בעיה שהטרידה את רוב מחוללי התמונות הפופולריים של AI עד כה: יצירת טקסט אמין בתוך התמונה, כגון כיתוב על שלטים ולוגו של חברה.




סרטון הדרכה להתחברות ושימוש ב-IDEOGRAM - מחולל התמונות של חוקרי גוגל לשעבר


מה שונה ומה החידוש בבינה מלאכותית הזו שאין במחוללי תמונות אחרות?

בתאריך 28\2\2024 IDREOGRAM יצאה עם גרסה חדשה ומשופרת לכלי ג'ינרוט התמונות הפופלרי.

כרגע ניתן לייצר ביום 25 תמונות בחינם. כדאי לנצל - אין לדעת מתי הם ידרו תשלום על כל יצירה ולא יהיה ניתן לייצר בחינם.

הנה סקירה על מה התחדש בגרסה 1.0

גרסה - Ideogram 1.0

הדגם המתקדם ביותר של הכלי אידאוגראם ליצירת תמונות מטקסט עד כה.

מאומן מאפס כמו כל הדגמים של Ideogram, Ideogram 1.0 מציע עיבוד טקסט מהמתקדמים ביותר, ריאליזם צילומי ללא תקדים וציות להכוונה, ותכונה חדשה בשם Magic Prompt שעוזרת לכם לכתוב הכוונות מפורטות לתמונות יפהפיות ויצירתיות.



הכלי Ideogram 1.0 זמין כעת לכל המשתמשים ב-ideogram.ai!

כאשר אתם נרשמים ב-ideogram.ai, תצטרפו לקהילת יוצרים העולמית, שם ניתן לשתף את תמונות ולקבל השראה מיצירות של יוצרים אחרים.

בנוסף ליצירות יומיות חינמיות (25 תמונות ביום) בתוכנית החינמית, אנו נרגשים להכריז על תוכניות מנוי בתשלום, המציעות יצירה בעדיפות, יצירה פרטית, העלאת תמונות, וגישה ל- Ideogram Editor.

עיבוד טקסט מהמתקדמים ביותר

בעבר, טקסט שנוצר על ידי AI בתוך תמונות היה לא מדויק. Ideogram 1.0 מתמודד עם זה באמצעות יכולות עיבוד טקסט אמינות, מאפשר ליצור בקלות הודעות אישיות, ממים, פוסטרים, עיצובי חולצות, כרטיסי יום הולדת, לוגואים ועוד. Ideogram 1.0 הוא המתקדם ביותר בדיוק הטקסט המוצג,

מפחית את שיעורי השגיאות כמעט פי 2 לעומת דגמים קיימים.



איש עם חולצה וכיתוב - תמונה שרוצרה עם בינה מלאכותית
איש עם חולצה וכיתוב - תמונה שרוצרה עם בינה מלאכותית

ריאליזם צילומי וציות להכוונה ללא תקדים

הכלי Ideogram 1.0 מייצר תמונות חדות ומפורטות תוך הבנה של הכוונות ארוכות ומורכבות.

הבינה מלאכותית Ideogram 1.0 גם מאפשר למשתמשים לייצר תמונות במגוון יחסי גודל וסגנונות.

בנוסף Ideogram 1.0 מתקדם מעבר לריאליזם צילומי, ומציע את היכולת לייצר תוצאות אמנותיות בולטות ויפות.

יצירה בעזרת Magic Prompt

הגרסה החדשה Ideogram 1.0 כוללת Magic Prompt, עוזר יצירתי שמשפר אוטומטית, מרחיב, ומתרגם את ההכוונות שלכם לתוצאה בתמונות יפהפיות ויצירתיות.


כלב עם שלט וכיתוב - תמונה שרוצרה עם בינה מלאכותית
כלב עם שלט וכיתוב - תמונה שרוצרה עם בינה מלאכותית

החברה מציעה מספר סגנונות יצירת תמונות מוגדרים מראש באפליקציית האינטרנט שלה בכתובת ideogram.ai, כולל אחד שכותרתו "טיפוגרפיה", המציג אותיות בצבעים, גופנים, גדלים וסגנון שונים. סגנונות מוגדרים מראש אחרים כוללים רינדור תלת מימד, קולנוע, ציור, אופנה, מוצר, איור, אמנות מושגית, ukiyo-e ואחרים. אתה יכול לבחור מספר סגנונות בבת אחת ולהחיל את כולם.



הכלי Ideogram זמין להרשמה בגרסת בטא. ושרת Discord ואפליקציית האינטרנט שלה כבר מלאים בדוגמאות של אנשים שמייצרים אותיות ותמונות עם אותיות מרשימות בהשוואה לאפשרויות העדכניות ביותר (אם כי לא תמיד מדויקות לחלוטין).



עם זאת, ל-Ideogram חסרים גם כמה מהתכונות האחרות הזמינות במחוללי תמונות מתחרים כמו התקרבות/ציור אאוט, והתוצאות שלה היו פחות עקביות בבדיקות שלנו. הוא אפילו התקשה לעבד את השם שלו, "אידיאוגרמה", והיה טוב יותר בעיבוד מילים נפוצות יותר.



החברה ניצלה את אירוע ההשקה והגרסת הבטא שלה כדי להדגיש בעדינות את התכונה הזו עם פוסט ב-X (לשעבר טוויטר) כולל הצהרת המשימה שלה, "לעזור לאנשים להיות יצירתיים יותר", שנוצר באמצעות הכלי שלה.



למרות שזה עדיין הימים הראשונים של Ideogram, הבחנה על ידי הצעת מחולל טיפוגרפי אמין הוא צעד חכם ועשוי לעזור לו לפנות למעצבים גרפיים או לאלה שאחרת היו צריכים לשכור אותם כדי ליצור תמונות עם טקסט מושך את העין.


ומחוללי תמונות AI אחרים ממשיכים להוסיף גם תכונות חדשות. רק השבוע השיקה Midjourney את התכונה החדשה שלה "השתנה באזור" להוספה, הסרה והפחתה של חלקים מהתמונות שנוצרו.


מעוניינים בסדנה ייעודית בהתאמה אישית של 1 על 1 בזום בנושא של יצירת תכנים וייעול תהליכי עבודה באמצעות בינה מלאכותית AI: מידג'רני צ'אט GPT וכלי בינה מלאכותית נוספים? נשמח לתת לכם פרטים עבור השירות צרו קשר בתחתית העמוד ובקשו סדנה 1 על 1 או שלחו ווצאפ או התקשרו באמצעות הצור קשר



מעוניינים בפתרונות בינה מלאכותית? צרו קשר :)

2,687 צפיות
bottom of page