יצירת מוסיקה באמצעות בינה מלאכותית AI
top of page
  • תמונת הסופר/תDaniel N

יצירת מוסיקה באמצעות בינה מלאכותית AI

עודכן: 26 במרץ

עולם ה-AI לא מפסיק להפתיע ולחדש לנו כל יום!

כאן בבלוג אנחנו מביאים לכם את כל ה! כלי AI הכי משמעותיים וחזקים בתעשיית הבינה מלאכותית.


הכירו את SUNO, יוצר שירים ומוסיקה AI,

גם מוסיקה פשוט ליצור באמצעות בינה מלאכותית , בדומה ליצירת תמונת במידג'רני או בכל כלי AI אחר, כמו כן בדומה לכלי המרשים של OPEN AI צ'אטGPT ליצור תוכן טקסט ולקבל ייעול תהליכי עבודה.

גם עם סונו קל ופשוט ליצור תוכן ייעודי של מוסיקה, עם סונו אתם הופכים למוסיקאים ברגע, במספר פעולות פשוטות, אתם יכולים ליצור שיר מדהים!

כל מי שרק חלם לייצר שירים ומוסיקה, יכול לעשות זאת היום באמצעות בינה מלאכותית שיוצרת מוסיקה.


בוידיאו: דרכי פעולות לשימוש ב-SUNO, סונו AI


צור מוזיקה עם SUNO AI: המהפכה המוזיקלית בידיים שלך

בעולם המוזיקה, חדשנות טכנולוגית מאפשרת לנו לעשות דברים שלא חלמנו עליהם בעבר. SUNO AI היא פלטפורמה חדשנית שמאפשרת לאמנים, מוזיקאים וחובבים ליצור שירים מקוריים באמצעות בינה מלאכותית. מה שהופך את SUNO לייחודית הוא היכולת ליצור מוזיקה וווקלים ריאליסטיים מאוד תוך כדי שמירה על קלות שימוש ונגישות.

איך זה עובד?

הכלי SUNO מבוססת על מודלי AI מתקדמים, כולל המודל החדש "Chirp", שמאפשרים יצירת שירים עם ווקלים וכלי נגינה שנשמעים כמו של אמנים אמיתיים. כל שעליך לעשות הוא לספק פקודות טקסט ל-SUNO, והיא תתרגם את ההוראות שלך למוזיקה. זה יכול להיות מה שרק תבחר - מג'אז קלאסי ועד לרוק מודרני.



איך זה יכול לעזור לך?

למוזיקאים ויוצרים, SUNO מציעה דרך חדשה ומהירה לחשב רעיונות, ליצור דמוים ולהרחיב את היצירתיות. לחובבים, זו הזדמנות לחוות את עולם היצירה המוזיקלית בלי צורך בידע מוזיקלי מוקדם. היא גם יכולה לשמש ככלי למורים ולסטודנטים לחקור את האפשרויות הבלתי נגמרות של המוזיקה.

איך משתמשים ב-SUNO?

להתחיל, פשוט עליך להירשם ולהתחבר לאתר הרשמי של SUNO AI או להצטרף לשרת ה-Discord שלהם. משם, השתמש בממשק הפשוט והידידותי למשתמש כדי להזין את פקודות המוזיקה שלך. אתה יכול להגדיר סגנונות, טמפי, כלים, ועוד. לאחר מכן, SUNO תעבד את הפקודות ותספק לך שיר מוגמר שתוכל לשתף, לערוך או לשמור לשימוש אישי.

בקיצור, SUNO AI מהווה את הדור הבא של יצירת מוזיקה. היא מציעה חופש יצירתי בלתי מוגבל ומפתחת את הגישה שלנו למוזיקה - הכל בזכות הכוח של בינה מלאכותית. זהו זמן מרגש להיות חלק מעולם המוזיקה, ו-SUNO מובילה את הדרך.


רוצים ללמוד לעומק איך לייצר מוסיקה?


קורס דיגיטלי ללימוד כלי בינה מלאכותית!

מחיר חריג לזמן מוגבל לחצו על הכפתור שמתחת

והזינו קוד קופון בדף התשלום: academy-digital-ai



הקסם של סונו Suno AI הוא להפוך טקסט למוזיקה בכל סגנון.

אז איך כדאי לכתוב את הטקסטים האלה כדי לקבל תוצאות נהדרות?

עקבו אחר הטיפים הבאים לעיצוב הנחיות Suno AI יעילות:

  1. התחילו עם הסגנון והכלים התחילו את הבקשה שלכם על ידי ציון ברור של סגנון המוזיקה והכלים הרצויים, לדוגמה "שיר עם לחן שמח וכלים כמו גיטרות אקוסטיות ופסנתר..." זה ממסגר את הסגנון הכללי עבור Suno AI.

  2. תיארו את האווירה והרגש השתמשו במילים תיאוריות כדי להעביר את האווירה והרגש שאתם רוצים שהמוזיקה תעורר, לדוגמה "מלנכולי, מחוכם, ע upbeat" וכו '. זה מוסיף טקסטורה רגשית.

  3. הוסיפו פרטים לגבי הקצב ציינו את הקצב - "מהיר", "קצב בינוני", "בלדה איטית" וכו '. אתה יכול אפילו לציין BPM מדויקים. זה קובע את הקצב.

  4. סקרו את מבנה השיר שרטטו מקטעים כמו "פותח עם פתיחת פסנתר, אחריו שני בתים, פזמון מתגבר.." כדי לבקש מבני שירים מותאמים אישית.

  5. ציינו פרטים מתקדמים עבור שליטה עדינה יותר, כללו פרטים כמו: הרמוניות: מז'וריות, מינוריות, דיסוננטיות משקל: 3/4, 4/4 וכו '. סולם: דו מז'ור, לה מינור וכו '. מוטיבים מלודיים מילים מותאמות אישית

  6. האזינו ושפרו האזינו לדוגמה שנוצרה ושפרו את הבקשה עוד יותר כדי שתתאים טוב יותר למה שחזיתם!



בוידיאו - שיר שנוצר עם סונו SUNO | דע לך, מילים ר' נחמן מברסלב.


בוידיאו - שיר שנוצר עם סונו SUNO | הללויה, מתוך ספר תהילים. תמונות מדאלי 3


תכונות ויכולות Suno AI מלאת תכונות מתקדמות המאפשרות ליוצרי מוזיקה חובבים ומקצועיים כאחד להפיק לחנים מקוריים ואיכותיים. הנה כמה מהיכולות הבולטות שלה:

יצירת מוזיקה מסוגות מגוונות Suno AI יכולה ליצור בצורה שוטפת יצירות במגוון רחב של סגנונות: פופ, רוק, מטאל, R&B, היפ הופ ג'אז, בלוז, סול, פאנק, רגאיי אלקטרוני: האוס, טכנו, טראנס וכו '. קלאסי, תזמורתי, מקהלה סגנונות מוזיקה עולמיים וכלים מסורתיים פלטת הקולות הרב-תכליתית הזו מאפשרת להגשים רעיונות מוזיקליים מגוונים.

יצירת כלים מרובים Suno AI יכולה לנגן יצירות הכוללות מגוון כלים, כולל: מיתרים: כינור, צ'לו, גיטרה (אקוסטית, חשמלית) פסנתר, עוגב, סינטסייזרים מתכת: חצוצרה, סקסופון, מפוחית כלי נשיפה מעץ: חליל, קלרינת כלי הקשה: תופים, מרימבה כלים אקזוטיים: סיטאר, דיג'רידו וכו '. אתה יכול לבקש כל שילוב של כלים אלה ביצירות המותאמות אישית שלך.

מבנה שיר ומילים מותאמים אישית מעבר לחיבור מלודיות והרמוניות מקוריות, Suno AI מאפשרת גם לציין קטעי שירים וסידורים מותאמים אישית: פתיחות, בתים, פזמונים, גשרים, סגירות מילים - Suno יכול ליצור מילים מתאימות וקווי ווקאליים מלודיים רמת שליטה מבנית זו מאפשרת ליצור שירים שלמים מאפס.

התחברו לאתר SUNO בכפתור שמתחת ותתחילו ליצור מוזיקה!




רוצים ללמוד ליצור AI בסדנה 1 על 1 של עיצוב ועבודה עם מידג'רני CHATGPT ועם כלי בינה מלאכותית נוספים?

נשמח לתת לכם פרטים עבור השירות צרו קשר בתחתית העמוד

bottom of page